limbos

Trolley

Kategori: Allmänt

Vi vågade sätta oss på trolleyn och åka och käka! hehe.. Först tänkte vi dra till Old Town men kom på att där var ganska läskigt och inte så många restauranger så vi hoppade av i Mission Valley istället! Jag ville ha sushi och amlan ville ha pizza.. Gissa vad det blev?
PIZZA! Fast jag skulle vara nyttig och tog en sallad... Var sjukt jobbigt bara men jag klarade det!
Hur fan lyckas man se ut som en näbbmus?? Ja fotogenisk är det sista jag är iaf!
Fan jag lyckades inte hålla mig borta från detta... lite ångest jag fick efter första munken när jag kom på att jag inte ens var sugen... Ajja, upp imorgon kl 7,00 träning 7,30 med en annan istruktör, hoppas verkligen hon har bättre program! Nu ska vi sussa!
Snygg pose
OVER AND OUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: