limbos

Älskade ystad/skåne

Kategori: Allmänt

Jag älskar lilla ystad å skåne (när jag bara är där 1 vecka åt gången ;))! Nu är vi tillbaka i storstaden igen, satan vad segt det är att köra hela vägen upp och ner och upp och ner.
Hahah jag är sjukt sliten och ser ut som en fågelskrämma med skräckjagande illröda ögon, blekare än laban å ja...det finns inga ord, fyfan!
 
 
 
Veckan har varit fantastisk, jag har hunnit med så himla mycket!
Man märker verkligen skillnad på hur man uppskattar sina vänner och lilla Ystad när man inte är där hela tiden.
 
Jag har varit och träffat min EFTERLÄNGTADE San Diego-vän Ebba! Ooh vad glad jag blev å träffa henne igen, hon är fan outstanding! Har verkligen saknat henne.
 
 
Tror seriöst att jag fick lite smått överansträngda käkar efter våra 3h hehe. Vi har munndiarré och hade tusen saker att catcha upp om! 
 
Haft Sushi kväll och chill m Nils och hela gänget! 
Var på tävling med både Cecilia och Jillan
 
 
En livrädd Harry!
 
 
MJAAAU
 
Här har vi min mongo-storsyrra hehe
 
 
hahah är det någon jag verkligen kan va mongo med så är det Cecilia! Jävla knäppa idéer och minnen vi har! 
 
Som förövrigt gjorde en STOR förbättring mellan klasserna :) 
 
 
Harry var på sin första tävling å var helt jäkla livrädd tyvärr. Tur han hade Jill på ryggen så det gick bra ändå!
 
 
Har varit på Emphoria och haft kvalitetstid m koffeboooiii
 
 
Haft Halloween fest för Tristan 8 och Charlie 1!
 
 
 
 
 
 
Vi hann med fest hos lollo och ÖJA tro det eller ej hehehe..
 
 
Kvalitetstid med min favorit
 
 
och även med min stora syrra på saltan! :) 
 
 
Ja nu orkar jag inte rabbla upp mer hehe! men hade en härlig vecka i grötiga skåne :) Mysigt att träffa mina päron och farmor och farfar (så jag inte glömmer säga det med)! Nej nu ska jag äta lite kvällsmat, LATEEEEER
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: