limbos

vilken helg det blev!

Kategori: Allmänt

Ja jag som trodde att detta skulle bli en helvetes helg med sjuk bebis, dryg bulldog, sömnlösa nätter, bara sitta inne och ha tråkigt men SÅ FEL hehe! Mammsen kom upp, charlie är nästan frisk, Lisa tar hand om pyret, ja helt perfekt!!
 
 
 
Igår åkte vi ut till Djurgården och åt frukost/lunch och grick runt djurgården.
 
 
 
Charlie sov som en björn!
 
 
 
 
Solen sken och träden bara lyser i höstfärger! Underbart
 
 
 
 
Tycker det är otroligt coolt att både ha storstads trafik, sjö/hav och park/skog på samma gång. 
 
Efter det åkte vi in till NK och gick och drägglade... SÅ MYCKET FINT! Och lille Linn fick en tidig julklapp :) hihi! Sen tog vi en fika med lille Ove här!
 
 
Charlie har börjat misshandla mig! Han ÄLSKAR att dra mig i håret, knipa mig, sparka på mig och slå på mig. Varje gång jag skriker AJ så SKRATTAR han hysteriskt.. 
 
 
 
Nej nu ska vi ut i ljuva solen och GUNGA och mysa! 
 
PUSSSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: