limbos

rock liiiinnnn

Kategori: Allmänt

Haha jag är så jäkla löjlig egentligen! Jag har ju nästan alltid brunt och vitt på mig, men ibland så känner jag verkligen för att vara rockig för tycker det är super snyggt hehe så IDAG är jag lite rockigare ;) (kan inte välja att ha en stil typ)...
Rock linn med nitar på bootsen och skinnjackan hehe
 
 
plus att där är lite skinn på fickorna bak, vilket jag tycker är lite rockigt
 
 
 
Idag har jag träffat Maja, kommer ni ihåg henne från San Diego tiderna?? :) 
 
 
Vi käkade lunch på Blåbär (ett salladställe) precis vid mig sen gick vi vidare till Langolo som är ett fika ställe på dagarna och förkrök ställe på kvällarna :) Hennes kille och hans vänner kom dit och så kom min lill syrra också! Hade verkligen skit trevligt! Nu är klockan 6 och vi kom nyss hem, bytte av mumin ;) 
 
Ikväll ska jag faktiskt käka lite kvällsmat med Fredrik Sköld, tror han är här med sitt jobb.
 
Måste ut och kissa m korven, laaaater!!!! 

PUSSSS

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Saknas bara min sminkning, höhö

    2012-10-20 | 16:33:32

Kommentera inlägget här: