limbos

en veckas paus

Kategori: Allmänt

fan vad sköt det har varit att inte blogga! Förlåt men det har verkligen det. Tror att jag bara kommer göra det lite ibland, är inte översugen på att gå in här varje dag och knappa..
 
Helgen har varit grym. Jag mår fortfarande dåligt ifs, mår jag inte bra imorgon vet jag inte vad jag gör..
Jag har gått på twilight filmen m Maja, haft en sjukt spårad kväll m Dasha och det gänget, varit på mässa och blivit bjuden på söndagsmiddag. Kanon! Enda minuset är såklart bakfyllan och ångesten men det är ju bara mitt eget fel. 
 
Japp det är bruna linser! OCH mina egna fransar, shit vad långa dom är nu, galet!! 
 
 
Har typ inga bilder, vet inte varför.. Baara massa ego pics! Men såhär såg jag ut när vi stack ut i lördags iaf
 
 
Jaja vi får väl se när vi ses nästa gång, jag kanske blir sjukt rastlös och börjar skriva imorgon bara för det ;) 
 
Puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: