limbos

Utvecklingsstörd

Kategori: Allmänt

Idag är jag helt jävla utvecklingsstörd. Har en "down dip". Jag känner mig ful, tjock, äcklig, tråkig plus att jag är lite smått IRRITERAD på svensk mobiltjänst. 
 
För det första så SÖG passet som jag gick på i morse. Det var lite som total bodychallenge i USA med kombinerade rörelser, ni vet utfall och biceps plus axlar typ. Men det var så JÄKLA mycket armar och axlar att jag blev irriterad. FAN. Så efter det var jag inte speciellt glad eftersom jag inte kände mig svettig eller att jag fick ut ett skit av passet. Vad gör dum huvet då? JO varför inte gå och köpa lite godis och må ÄNNU sämre??!! AAARH.
Så nu sitter jag här som ett jävla sär med choklad runt hela käften.
 
 
Nu när min gamla mobil ÄNTLIGEN blivit klar på svensk mobiltjänst (som förövrigt tog 5 jävla veckor att fixa) så packar jag upp den för att börja använda den igen eftersom min NYA mobil är SÖNDER (sen första dagen btw) så tror ni inte dom jävlarna har SPRÄCKT hela skärmen?????!!!!!!!!!! AAARH, man måste väl se till att den är bra paketerad så sånt hät inte händer när man skickar den? Nu ser man inte super bra på camen men ja
 
 
NU ska jag gå ner och ta ut ALL min aggretion på Telenor så att dom får eld i röven! Jag är trött på sånt här SKIT! Plus att det kanske hjälper mig med mitt äckliga utséende med. Eller knappast.. 
För att få rätt med det måste man nog tyvärr tvångsfodra mig med ENDAST nyttig mat, plus fettsuga lite, tvinga mig att träna, färga min äckliga utväxt (som kommer som ett brev på posten varje gång), TA MIG TILL SAN DIEGO så jag kan bli brun hmm ja, det borde funka! OCH tvångsducha mig för jag ligger helt seriöst lite små svettig efter gymet i min nybäddade säng och har gjort det sen 11.. eeeuuw! 
 
Okej FÖRLÅT för alla svordomar och hemska ord men jag behövde skriva av mig, nu mår jag redan lite bättre ;) Sen kollar jag på denna bilden så mår MYCKET sämre igen. kuk.
 
 
 
FML

Kommentarer


Kommentera inlägget här: