limbos

egoooooo

Kategori: Allmänt

Heeej! Jag mår braaaa, vill jag bara börja med att säga (eftersom jag inte hört av mig på 3 dagar). 
 
Shit vad jag har gjort mycket dom här dagarna och jag känner inte alls för att berätta allting hehe..
Det roligast av allt är att jag verkligen har tagit en ego bild varje dag, vilket gör det lättare för mig att komma ihåg vad jag har gjort haha wihow! Vi kan ju faktiskt göra så! Okej vi gör så!
 
 
 
Har varit på Zara och lämnat in skor och tagit en lunch (SUSHI SÅKLAART) med mig själv innan jag gav mig in i "mamma rollen" igen ;) Hur fett är det inte när det kommer rök ur sushin? Limbo blev lite impad iaf ;) 
 
 
Sen åkte stor killarna till pappa och mumin har tagit hand om charlie så jag fick ledigt :)
 
Ooohhh, jag har haft julafton!!! Julia har gett mig en hel LÅDA med kläder! Tror ni jag är lycklig eller? :D 
 
 
Jag har klippt mig 
 
 
Har varit och käkat middag med Julia och Sebban på Papas och sen avslutat m lite drinkar på stan
 
 
 
Har haft 2 riktigt mysiga dagar m Maggan på stan!
 
Iklädd en av tröjorna jag fick av Julia, i love it!
 
 
 
Tog min oskuld på råbiff! och oskuld på PORR buktik, har ingen bild därifrån tyvärr ;) Maggan har bra inflytande va? hehehe skämt å sido!
 
 
 
Utgång m några okända brudar igår som blev jävligt lyckad!!!
 
 
Skickar en puss från toan till er där hemma!!
 
 
Nu ligger jag helt dööööööd haha. Jag är verkligen kass idag. Idag har jag sovit, ätit, sovit, ätit och sovit.Ska egentligen på middag ekller ngt m julia men jag är så äcklig och sliten så jag tror jag fastnar inför "Så mycket bättre" med naturgodis och coola light! FOREVER ALONEEEEEE
 
 
 
Hahah vilket EGO inlägg detta blev. Alla mina utvik sen onsdags eftermiddag hehe. Nej nu dör jag. Imorgon ska jag vara hälsosam igen I PROMISE! ska nog en sväng till Uppsala imorgon också, sweeet! Vi hörs då iaf, jag looovar! STOR PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: