limbos

så jäkla hurtiga!

Kategori: Allmänt

Seriöst vi har varit skitduktiga (iaf i 2 dagar hehe)!!! 
 
Morgonen började med Flisans goda smoothie och SOVMORGON myyy goood vad skönt, jag sov till HALV 11 seriöst??? Var typ ett halvår sedan sist.
 
 
Sen vidare till gymmet och körde core, igår körde jag bodypump på morgonen och street dance på kvällen!! OJOJ! Snacka om att jag har träningsvärk... Fast core var skitkasst, bodypump som vanligt fast kändes som deras vikter inte var lika tunga haha eller så har jag blvit sinnes stark ;) 
 
 
Street dance var skitkul och svettigt iaf! Sen ska ju Flisan strecha i en timme typ varje jävla gång hahaha så började fota henne tillslut
 
snyggt va
 
 
 
Annars då, tjaa det regnar varenda jäkla dag.. Men skitsamma, inte så himla kallt än som tur :) 
 
Igårkväll åkte jag och Flisan hem till Lisa och åt middag med deras gemensamma vänner i bromma typ
 
 
 
tjajoor
 
 
Jag och flisan vann gaaaanska överlägset ;) 
 
 
skitkul spel!!! "Med andra ord" heter det.
 
Nej dags att ta en dusch kanske! Ikväll ska jag träffa Julia, vi ska hitta på en massa roliga saker :)
 
Pussss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: