limbos

Sjukstuga och överraskning!

Kategori: Allmänt

Ja här är det riktig sjukstuga. Lilla Charlie har fått hälsa på doktorn så nu är vi på bättringsväg! :) Men såklart har lill prutten smittat MIG istället.. 
 
 
Nu åkte både Filip och Maggan iväg över helgen så jag är ju ensam m plutten och GISSA vem som ringde och ville bli uppplockad på flygplatsen då om inte MAMMSEN!!! Snacka om att jag blev glad :D
 
 
Vi gick och käkade lunch på köpcentret i bromma och köpte även hem lite kakor och tee :) 
 
 
SNUSKGOTT!!!!
 
Sen var det fullrulle och hämta Tristan på skolan, FULLT med kööer och skit, man kommer ju ingenstans!!! Vi skulle nämligen på föräldrar fotboll (jag ska då föreställa stackars Tristans mamma) hehe.. Vi tog tunnelbana för att inte bli alltför sena. Och vi klarade det! GISSA VEM SOM GJORDE FÖRSTA MÅÅÅÅÅÅLEEET????!!!!! 
 
I DIIIID!!
Linn in action
 
och Tristan in action!
 
 
Lance hängde också med. Tristan fick in ett mål på Lance och Lance fick in ett på dom andra! Matchen slutade 6-6 ;) 
 
Nu är killarna hos pappa så jag och mamma är ensamma m knorrarna! Nu är vi färdig duschade och ska bege oss in mot gallerierna!
 
puss och kraaaaaam
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: