limbos

Mamma Linn

Kategori: Allmänt

Ja gud jag har verkligen blivit mamma hehe.
Men det är sjukt mysigt nu när man kommit in i rutin och kan ta egna insiativ osvosv. Känner att Charlie börjar känna sig tryggare med mig och blir liiiite klängigare när man är borta (awesome for meee ;) ). 
 
En sak Charlie ÄLSKAR är banan! Han vill INTE att man ska dela upp den till honom utan han ska minsann äta som vi andra!
haha idag har jag tänkt på att han faktiskt liknar en liten apa, kolla själva
 
 
 
 
 
Hahaha sitter och garvar!! Apunge :) 
 
- Assså skulle JAAAAG va en apa??? pppft
 
 
Div charlie! ;) 
 
Vi drog på oss massa kläder när vi käkat lunch och promenerade till showroomet
 
 
 
Vad jag inte tänkte på var att det SÅKLAAART skulle börja regna... SUG!!!!! Så gick i 30 min i spöregn utan mössa, dessutom i vinterjacka som var SJUKT varm så ja det blev en konstig blandning, svettades samtidigt som jag frös.... Ajja jag överlevde.
 
Så himla vacker ute nu, här är humlegården. Ni ser ju att knorrarna i vagnen har det så bra som man kan ha. Shit vad bra man hade det när man var liten..
 
 
 
Tog en fika med Julia och planerade lite, gick och små snackade med alla typ. Skulle scanna filips körkort så det var ju "the main point". Charlie var sjukt glad och showade som bara den! Han skippade "apunge looken" och körde på "THA TIGEEER"
 
GRRRRRRR
 
Visst ser han nästan lite sliskig ut här?? heheh neeej skoja baraa
 
 
wihow
 
 
Jag och Julia har kommit på ett PERFEKT namn till pyret för PYRET seriously?P??? Nix funkar inte!

Vad sägs om BETTAN??? eller BIGGAN??
 
 
Nej nu ska bettan ut och bajja och kissa (charmigt). Och sen ska jag dö FOREVER ALONE i soffan tills filip kommer hem!
 
PUSSSSSSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: