limbos

bild sightseeing

Kategori: Allmänt

Förlåt men har inte haft ork i helgen..
 
Jag har varit väldigt barnfri och haft väldigt roligt hehe.. 
 
I lördags blev det först ett core pass sen kollade vi John tucker MUST die 
 
 
detta är typ vi 
 
 
 
 
Fixade oss ordning sen åkte vi till Julia och åt pizza och drack drinkar! Super myyys
 
 
 
 
 
Vidare till annan förfest och sen uuuuuuuut! Hade riktigt kul! 
 
Söndag mådde jag sådär kan man säga hehe... Tog en tur m Pyret i parken, såhär ser tegnérlunden ut en söndag morgon
 
 
 
 
 
såhär ser vardagsrummet ut en söndag morgon
 
 
Körde ett Zumba pass och shakade ASS hehe, men ändå bra gjort av mig sådär en bakis söndag!!! Sen gick jag genom regnet och mötte upp Amanda!!! GUUUD VAD LÄNGESEN DET VAR och så kul det var att ses igen! :) 
 
Här har ni drottninggatan
 
 
Ett kärt återseende minst sagt. Nu ska den knorren åka till USA i 3 månader och bara ha det gott! Sen ska vi jävlar i det latja i sthlm ;) 
 
På kvällen var jag knappt människa, bestämde mig för att åka ut till Sigtuna och ta det lugnt.. En tur på Ica och ja såhär slutade min kväll framför Solsidan
 
 
 
JÄVLIGT gott kan jag meddela hehe... 
 
Hahah kolla nisse! Han tror verkligen att han är en människa
 
 
klockan KVART I 7 slets jag upp och sen åkte vi in till stan. Sjukt härlig morgon iaf
 
 
 
 
 
PUSSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: