limbos

omg it's monday!

Kategori: Allmänt

ja justee! och ni vet vad det betyder va? Nya tag och nya chanser, alltid! Hehe
Jag tycker om måndagar (när jag inte går i skolan), skit skönt är det verkligen. 
Idag har vi börjat dagen med morgon-mys. Charlie har varit fantastisk! Han har varit så goo och glad och mysig och kärleksfull! Inte konstigt jag mår bra hehe
 
 
Asså reklamer är det bästa han vet. Eftersom många har en låt till sin reklam (och han ääälskar musik)  så blir han helt fnattig hela kroppen och drar armarna lite stelt i smått otakt upp och ner. Ja ni tänker antagligen på samma som mig ;) Och när mamma kommer på reklamen lyser han upp och blir helt ryckig, ben och armar far åt alla håll, blir nästan rädd att han ska tappa balansen...
 
 
 
Det har varit väldigt mycket vardag idag. Vi har haft våra rutiner här hemma med baby och vovve, jag har hunnit fixa lite telefon samtal sen på eftermiddagen körde vi till skolan och hämta barnen osv.
 
 
sötgump!
 
 
Haha om jag inte passat barn här i sthlm hade kanske mitt jobb varit att passa hundar! Shit vad det hade passat mig! Men egentligen, tänk när hon ska plocka upp efter alla dom här hundarna.. fyfan!!!
 
 
När alla barn fått i sig mat och 2 av 3 somnat smög jag till gymet. Jag vet inte vad det är med mig men jag springer 5,7 km lätt som en plätt? Riktigt härligt iaf! Tänkte köra lite bodypump imorgon på morgonen, hade suttit fint ;) 
 
 
Nej nu kallar sängen, fan vad skönt! Sov gott alla söta trynen, (KO)PUSSS(SLICK)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: