limbos

blond enstöring?

Kategori: Allmänt

japp det är nog vad jag är hehe!
Körde till Canavas hårsalong i PB efter jag gjort ekonomin och käkat en snabb lunch!
När jag kom dit fick jag gå in i ett omklädningsrum och ta av min tjocktröja och sätta på mig en silkes rock haha
Där var verkligen super fint i salongen! Jag älskade deras möbler och stilen dom hade på allt! Lite kassa bilder men ni ser lite iaf..
Sen var det bara att sätta igång! jag hade VERKLIGEN världens snuskigaste utväxt!!!
Tog ca 1,5h för henne att lägga färg i håret på mig...
Så då hade liksom det där bak varit i i en timme när hom kom till sidorna? Sen la hon en toning i bottnen när vi tvättade ur slingorna och GUD säger jag bara. Detta är inte som hos min trogna Jessica på cut utan här DRÄNKTE hon mig i toning, hon bara öööste på haha! Blev lite orolig där ett tag...
Sen när hon skulle borsta ut det så såg jag hur massa hår lossnade på mig... Hon hade blekt det för länge.. Så försökte hon GÖMMA det håret som lossnade i sin hand och sen i en handduk? wtf!!!AJJA jag är BLOND nu igen iaf, tur att jag inte har tunnt hår för då hade jag fan dött.
Det tog 3,5h punk slut.
Jag har kommit på en sak... Hur skönt jag tycker det är att vara själv, haha! Jag är som en enstöring? ensamvarg? Ja jag vet inte. Men efter jag hade varit hos frissan i 3,5h så tänkte jag, asch jag kör till la jolla (som är väldigt nära eftersom jag var i PB) och går och chillar med mig själv för jag orkade inte köra hem och sitta i lägenheten liksom. Jag tror att den "ensam" tiden hittade jag nog väldigt mkt i stallet innan, när man mockade, fixade mat, red osv. Jag ÄLSKAR att hitta på saker och hänga m folk men ja att bara åka ner till ett vackert ställe och bara VARA är fan inte så dumt det heller!
Sometimes I feel like I'm at the end of the road

I can get low I can get low
Don't know which way is up
Yea I can get high, I can get high
Like I could never come down

Truth is we mess up
Till we get it right
I dont want to end up losing my soul

Take me or leave me
I'll never be perfect
believe me I'm worth it
So take me or leave me

Call it a curse
Or just call me blessed
If you can't handle my worst
You ain't getting my best



pussssspusssss

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ha ha ha, jag ska nog oxå börja med silkesrockar....lide snyggt ;-)

    Men fin blev du i håret, ja inte så snygg som jag gör dig men nästan, ha ha. Kram på dig / Jessica frisören

    2012-04-12 | 22:03:07
  • Anonym säger:

    Haha ja det hade varit något va!!! Nej inte riktigt, känner mig lite polsk när hon blekte så himla mkt men klarar mig tills jag kommer hem ;) Bamsekram!

    2012-04-12 | 23:26:26

Kommentera inlägget här: