limbos

det är med stor sorg

Kategori: Allmänt

som jag måste berätta att vår fina, knäppa, roliga, söta, underbara, bästa LINA har lämnat oss...
Har varit helt underbart att ha henne här! Vår sista dag igår inledde vi med frukost på starbucks och subs.
Sen körde vi ner till PB, lina hade fått lite tips på bra affärer där och eftersom hon knappt shoppat ngt passade det ju bra va!
Granet ave
och OM hon shoppade haha, jag blev impad!!! Var super mkt fint i affären.. Gick runt och dreglade non-stop!
Stötte på denna sjuka stolpe, wtf? lina höll på luta sig mot den och precis då såg vi vad det var
MUMS!
Tog en runda ut på piren också.. Väldigt mysig fm faktiskt! Sen blev det en runda till fashion valley med sen var vi helt slut haha så vi lyxade till det och satt oss och fick manikyr och pedikyr! underbaaaaaart
bara knåda på!!
fyfan vad det kittlades ist när hon fixade naglarna haha, jag började asgarva och rycka haha!
Där var massage i stolarna också, det behövde jag verkligen! Jag satt och spann som en katt, mmm vad skönt det var!
vouala
sen blev mina naglar fina med!
Sen köpte jag en våg.. USCH vad hemskt. har INTE vågat ställa mig på den än.... oh vilken mardröm... Och nu kan jag inte träna eftersom jag är på pencillin, faaan!
När vi kom hem så packade vi linas väska och vägde den osv, har ju skickat med lina en del saker också. Fan det gjorde ont i mig att behöva lämna bort...
Sen körde vi ner till Little Italy, GUD VAD GOTT! Helt fantastiskt var det! En pasta med musslor och andra skaldjur, mmmmuums, men ja, orkade knappt hälften så tog med resten hem, lunch idag då ja, tackarrrrrrrr!
Imorse fick jag lämna min lina, usch vad tradet :( SNART är jag hemma hos mina favoriter igen, jag LÄNGTAR efter er! Nej poolen kallar va ;) 

PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: