limbos

Hemskt ledsen

Kategori: Allmänt

Men har mitt tal imorgon därför jag suger på att uppdatera er! Ni får ha en liten sammanfattning senare :) lovar! Idag har jag först spenderat minst 3h hemma på att skriva tal och hitta källor och när jag kom ner till bibblan kl 6 så hade inga av mina grupp medlemmar börjat... KUL! Har klockan är halv 11 nu och vi är fort.f inte klara, aaauhr! Världens bästa låt som passar in på mig till tuusen, Nicki Minaj-Marilyn Monroe. Btw när jag gick till bibblan var det typ 23 grader och helt jävla underbart, kul att plugga en sånn kväll........

Kommentarer

  • Matzie säger:

    REDBULL ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR BULL, fint med ljumma kvällar..............

    VARIT en excellent Påsk i lilla Ystad, Ciao

    2012-04-09 | 20:32:23
  • Matzie säger:

    REDBULL ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR BULL, fint med ljumma kvällar..............

    VARIT en excellent Påsk i lilla Ystad, Ciao

    2012-04-09 | 20:34:43

Kommentera inlägget här: