limbos

ingen karaktär som vanligt..

Kategori: Allmänt

Denna helgen sa jag att jag skulle ta det lugnt och det passar ju bra nu när jag går på pencilin osv men ja, jag åkte dit hehe.
Orkade inte bara sitta hemma så Patrick kom och hämtade mig vid 10 så stack vi till sterling! Det var födelsedags fest för killen på bilden under.. Han mår nog sådär idag va hahaha!
Massa öl spel som vanligt med fullt ös medvetslös
Något sjukt hände igår, jag förstår inte alls. det var LEGENDARY för mig iaf, okej nu kommer det - jag satt nästan VARJE boll när vi spelade beerpong och då menar jag typ 3-4 rundor seriöst, jag var fan bättre än mina manliga partners ;) PLUS att när vi körde flip cup som tog mig ca 7 - 15 ggr innan jag klarade det på den förra festen nu klarade jag det på ANDRA gången typ 3 ggr i rad, SINNES!!! hahaha vilken lycka för mig
En annan söt liten kille somnade såhär..
haha söt! Drog väl hem vid 4 sen låg jag och skypade till halv 6.. moget linn!!!!
Ja där har ni min torsdags kväll!
ciaaaooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: