limbos

last night

Kategori: Allmänt

was interesting... (ser sjukt bitchig ut....)

Ja ni, jag var ju sjukt taggad där innan, träffade upp eddie, sen kom Julia och dom andra och sen hoppade vi på partybussen.. Hmm vet inte hur jag ska kunna förklara detta på ett smidigt och icke brutalt sätt..
Men ja, det var inte som den förra om man säger så.. Nu var den SMOCKAD med folk, mest sororities girls och frat killar och GUD vad dom snuskade sig.. Det var det värsta jag sett i hela mitt liv. Har nog aldrig sett så många *uttor och rumpor i hela mitt liv haha nej men alltså det var brutalt. Dom hade liksom klädes*ex med varandra. Ajja vi andra försökte betée oss normalt och bara vara glada typ haha.
Och när vi väl kom till klubben var det samma sak typ. Massa dirty dancing! Så efter ett tag drog vi därifrån hehe.
Hoppas eran onsdag var bättre! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: