limbos

Monday

Kategori: Allmänt

Morgonen började med att en liten Linn var sjukt nervös..... Hade ju mitt tal! Men det gick ganska bra för min del iaf, mina grupp medlemmar klantade till sig rejält men ja, sånt som händer..
Sen satt vi oss i bilen och körde raka vägen upp till Solona Beach och träffade alla Larssons!
Solen stekte, Daniel och Kylle körde ett pass på tennis banan när vi kom!
Sen hittade vi dom andra vid poolen ;)
Ola vet hur man gör om man säger så..
Och svartast av dom alla är: CARINA
det var ingen surprise direkt..
Dom har verkligen bott helt fantastiskt! 50 m från havet i ett super mysigt område med massa grönt och ett litet vattenfall... Såhär ser det ut när man gått ner för två trappor..
Sen åkte vi ner till La Jolla och åt en super god middag tillsammans! Dom lämnade ju oss i morse så nu ses vi inte förrän om 6 veckor..
Nu ska jag göra min ekonomi och sen ska jag faktiskt ner och färga håret i PB!
PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: