limbos

nya kläder och världens fail

Kategori: Allmänt

Ja då är det verkligen back to reality igen. Jag har inte längtat om man säger så. Stack ju till poolen efter min första lektion, riktigt varmt och skönt! Gud vad det peppar mig ist, - tack för att du finns solen och poolen! Sen hade vi den stora lektionen och nu har jag suttit och dunkat mac miller en timme typ!
Jag förstår nog inte att jag är sjuk, dom här pillerna gör ju så att man inte känner sig sjuk så känns konstigt att inte kunna dra till gymet. Ska faktiskt ut och gå en runda ist så man bränner lite fläsk!
Har inga bilder från idag så tänkte att jag slänger upp lite bider på det jag shoppade nu ist!
FÖRLÅT OM JAG ÄR TRÅKIG NU!
Detta som jag faktiskt hade på mig idag. Hittade linnet i den butiken som lina shoppade loss i!
shortsen är från outletet i mexico
mina nya shorts från downtown, tycker det är snyggt att både ha dom höga och sen låga (lite mer baggy)
Rumpan blir stor och platt haha, gud vad säxsät
och innan jag lämnar er, KOLLA VAD SOM HÄNDE IDAG!!! :'(
aaaaah!!!! VEM SÄTTER SIG PÅ SINA SOLGLASÖGON SERIÖSTTTTTTTTTTTTTT?!!?!!
fan också! paller inte med mig själv helt seriöst! ajja, får väl lämna in dom! Nej nu ska jag ut och gå sen ska vi och stor handla och sen blir det lite läxor... pews

Kommentarer


Kommentera inlägget här: