limbos

reflektioner och grades

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på 9 imorse, hann sova 4h typ. Men jag var glad ändå! Körde till min bank-nisse Ogy och han hjälpte mig lite. Utan att krydda så är han nog världens bästa, han är sjukt skön! Idag satt vi i ca 30 min och bara snackade om livet, drog massa torra skämt osv. Han känns seriöst som en nära kompis haha. Så det var ju en perfekt start på dagen! Sen hämtade jag klistermärket till bilen som gick väldigt smidigt :)
När jag kom hem var det varmt och julia och dom andra brudarna var på g till poolen så jag drog också dit - amazing!
snygga brudar!
Drog från poolen vid halv 3 och gick hem om och hämtade lite skolmaterial och sen gick (sprang) jag upp till daphnes, var SÅÅÅÅ stressad, kom 3 min innan de skulle stänga.. ÄLSKADE KEBAB!
Tog med min älskade kebab, satt mig i parken och "dukade upp" hehe
Helt perfekt
Har verkligen tänkt mycket idag. Vilken dröm jag lever i just nu. Jag har hittat ett grymt kul gäng och en hel del vänner som man har riktigt roligt med, tänk bara att kunna ligga vid poolen mellan lektionerna hallå? Har redan världens bästa relation med min bank man som jag träffat 3 ggr, vi pratade om att jag lämnar ju ganska snart.. Och att jag får INTE åka utan att komma och säga hejdå till honom och ester, ester är också grym! Måste ge dom en blomma eller något, SÅ mycket uppskattar jag dom! Sen bara att kunna gå runt varje dag i shorts, köpa lite god sallad el kebab och sen sätta sig i en mysig park och plugga? Helt underbart! En liten fågel kom och satt sig ca en halv meter från mig, bara kollade på mig och kvittrade.. Jag mår fantastiskt av allt detta. Och en sak till, det händer TUSEN saker hela tiden. Hinner ju inte med hälften? Bjuden på fest igår, är bjuden på 3 st ikväll, en imorgon och ja så är det varje helg PLUS att man träffar NYA människor varje dag och på varje fest och knyter kontakter hela tiden. Ja jag börjar få ångest för att åka hem helt seriöst. Jag vill stanna! Får kankse köra 4 år här ändå..
Okej nu ska jag berätta lite resultat som jag/vi fått! jag förstår ingenting alltså. Jag fick 294 av 300 i den ena management klassen och 270 av 300 i den andra, vilket är SJUKT BRA! haha har bara ett prov till där ju så det var väldigt avgörande om man säger så.. Fick till och med bättre än patrick och julia (och dom är bättre än mig egentligen). Så 3 av 4 kurser går kanon, ekonomin gick inte lika bra dock. jag klarar ju kursen men ja inte ngt at skryta om direkt. MEN därimot har jag att skryta om min kompis!!!! AMELIE hon fick 100 poäng igen (av 100 då) HELT SINNES!!!! Vår lärare sa att det var bara två st i klassen som fått 100 poäng (klassen består av ca 500 elever), AMELIE är den ena iaf! you gooooo girl! Inte illa pinkat inte!
Nu ska jag vila lite, är sjukt trött. Sen ska jag träffa Julia och fixa mig! Vi hörs imorgon eller ngt, PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

  • Eva säger:

    DUKTIG FLICKA!!! Du kommer lagom in i det amerikanska flowet innan du åker... Förresten TUSEN tack för den lilla svarta toppen!!! Superfin!! Basti uppskattade t tröjorna mycket. Riktigt härlig kvalite med bra passform. Mats har inte gått på catwalken ennu med sin nya skjorta men den såg fräsch ut. Puss o Kram!!

    2012-04-08 | 01:20:33
  • Lina säger:

    Du ser blek ut jämfört med din granne (första bilden) hehe

    2012-04-08 | 14:28:56
  • Lina säger:

    Du ser blek ut jämfört med din granne (första bilden) hehe

    2012-04-08 | 14:29:25
  • limbo_bimbo säger:

    VAD BRA MAMMI :D Får se er i dom på skype nu i veckan!



    Haha eller hur, liiide svart osse

    2012-04-09 | 09:26:02

Kommentera inlägget här: