limbos

Sista dagen

Kategori: Allmänt

för Victor.. Imorgon ska vi köra ner honom SJUKT tidigt till flygplatsen.
Vädret har varit toppen så vi började dagen vid poolen
ja lite smått bakfulla var dom nog allt! Bara vi har roligt :)
Och jag var sjukt nöjd som vanligt! Helt stört, jag somnade verkligen vid poolen 2-3 ggr idag, förstår inte hur jag kunde va så trött..
Sen drog vi hem, jag satte igång och tvätta och sen stack jag och träna! Sprang 3 km och gick 1,5 typ sen körde jag ben och mage på det!
För att få ett fint avslut på victors visit så körde vi ner till india st där Little Italy håller hus! Åt på massa ställe där jag och lina åt sista kvällen innan hon åkte hem, haha sjukt det kommer typ bli vår tradition. SJUKT GOTT
Hahah ser helt borta ut på bilden!
Det var magiskt gott! Det jobbiga är ju att när det är så gott så vill man ju käka allt vilket resulterar till att jag sitter och får smaka på maten även nu (sådär 2h senare).. Mindre kul men lätt värt det haha
DEN STÖRSTA ÖNSKAN GICK I UPPFYLLESLSE
JAAAA han fick yoghurtland haha!
Nu ligger jag helt utslagen i sängen, har en till tvätt i maskinen, måste bädda osvosv.. Är helt slut, vet inte om det är träningen som tar kål på mig eller solen.. Säger iallafall GODNATT till er där hemma nu, PUSSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: