limbos

stackars linn

Kategori: Allmänt

ja det är sååå synd om mig! Satt hos doktorn i ca 3h idag.. TÄNK så mkt bättre det är hemma när mammsen bara snabbt tar ett halsprov och sen är det klart liksom.. TRE TIMMAR, ARE U F-ING KIDDING ME??!!
Nu har jag iaf fått antibiotika eller pencillin? och ngt annat smärtstillande som jag ska ta i 10 dagar.. Skulle byta tandborste med?
Tog en av vaje för ca 1,5h och känner mig redan bättre? HAPPY!!!
Och sen var det sjukt skönt, våra kvälls lektioner är typ eget arbete, chiiilllllll! Lektionen imorse var också väldigt chill, efter den la vi oss vid poolen med ebba, julia och maja sen har jag spenderat resten av min dag hos doktorn som sagt..
Nu laddar vi hem THE VOW, en kärleks film som jag ska snörvla till medans lina ligger och garvar åt mig.. VARJE gång vi är på bio eller kollar film och det är en scen där ngt hemskt händer, eller fint, så kollar lina på mig och garvar åt mig eftersom jag alltid börjar gråta haha!
Tur att det finns fler som är lika lättroade som mig, bara att sätta igång photo booth
Kommit i grymt bra form nu
För lina gick det därimot utför..
Nej nu drar jag, PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: