limbos

Tillbaka till rutiner och en jävla massa natur bilder!

Kategori: Allmänt

Ja dom dära rutinerna har jag kommit ur om man säger så haha. Kommer inte ihåg sist jag tränade, fan ta dig lina!!! Nej men den jäkla halsflussens fel också ju.. MEN IDAG tog jag tag i det, jag gick 5 km på 48 min sen gick jag in på gymmet och körde lite ben och mage på det! Lagom start faktiskt, fast blev sjukt taggad på att ta ut mig när jag kom in i gymmet...... mjaau
Sen efter vår andra lektion så skulle vi och kolla på Lukas som skulle spela mot point loma (ganska nära oss) men när vi kom dit var matchen inställd.. MOGET!
SJUKT fint var där iaf, utsikt över stilla havet!
Tradi utsikt när man kollar baseball

Vi gav utt och körde ut på POINT LOMA ngt, där vi var m rickard och dom..
Ja fråga mig inte... HAHA :)
Vi försökte verligen med dessa "hopp" bilder men ja, detta blev resultatet.. Vi tänkte nu eftersom victor nästan blivit modell för Abercrombie and Fitch måste han ju fixa en hoppbild men ja, vad tycker ni? på en skala 1-10? Han fick ändå 3 chanser ;)
Vi käkade på FISH MARKET nere i hamnen i downtown, HELT SINNES (vår utsikt)
Helt sjukt gott, jag ger det FYYYRA SOOOLAR
PUSS PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: