limbos

trogna läsare

Kategori: Allmänt

Hur är läget egentligen? Kallt och trisst i Sverige? Eller ändå helt ok? Hörde nog att Kylle hade solat i trädgården häromdagen... Låter ju inte helt fel :) Här har vi ju haft helt underbart väder i flera veckor men nu får vi oss en liten käftsmäll... Hoppas på lite sol till helgen iaf men just nu så suger det tyvärr!
Jag och Amelie har verkligen kommit på att idag, exakt idag är det exakt 4 veckor kvar sen kommer vi springandes till er igen. Och då blir ni inte av med oss på ett tag hehe.
Det är helt sjukt så fort tiden har gått, verkligen helt obeskrivligt. Bara skrolla genom bloggen och kolla så mycket vi hunnit med, helt galet. Vilken tur att jag skrivit här för min egen skull, eftersom det är så himla svårt att komma ihåg allt i detalj.
Nu när alla varit här (som planerat att vara här) och man har haft fullt upp varenda dag med saker att göra börjar jag landa. Vilka MOLN jag svävat på.
Men nu får man gå tillbaka till verkligenheten igen. Söndagen blev ju helt långtråkig, gjorde inte ett dugg liksom? Och idag har det inte hänt mycket mer. Två lektioner, träning, laga och äta mat hmm ja.. Har kollat upp alla läxor och inlämningar samt finals nu och det är faktiskt inte så farligt, alla ligger utspritt och nu vet man dessutom hur mycket energi man behöver lägga ner på det. Men ja nu har vi fan haft semester sen spring break, dags för oss att få fart i rumpan! Men vi har redan startat, två dagar i rad har vi tryckt i oss havregrynsgröt till frukost och sallad till kvällsmat. Lunchen har varit köttfärs och idag lagade vi korvgryta. Dubbelpass igår, jag kan KNAPPT gå på toa för jag har sånn träningsvärk i benen och rumpan hehe. Och idag blev det zumba! FIT är bara förnamnet ska ni se (haha kommar säkert äta massa skit imorgon bara för jag skriver detta nu)..
Nej dags att skeda med mina sju kuddar och soooova.
BIGNIGHTYKISS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: