limbos

weekend

Kategori: Allmänt

fredags kvällen spederades på den RÄTTA stället där vi brukar käka, super mysigt och goootttt!
Sen följde Lukas och Oliva med oss hem och sovde över! Julia kom hem och vi satt och snacka om massa minnen och chillade..
Igår drog vi till Fashion Valley allihopa! KOLLA MINA NYA ÄLSKLINGAR!
Helt underbara! Prutade från 99 till 60, snyggt linn!
Lukas tyckte det var sjukt kul att gå runt i massa affärer...
Sen på kvällen var det dags för fest hehe! Olivia fick bannemig hänga med! Så jag, lina, olivia och Julia drog på fest! Det var riktigt mycket folk och hur trevligt som helst! Eftersom jag har halsfluss så körde jag så jag hade koll på min lilla kusse med ;) Det blev beerpong och flippcups för hela slanten!
Olle och hennes "partner" ahah
the one and only FIT EDDY hahah, gud vad vi håller på med/om honom! Jag själv ser ut som en knubbig pingvin eller ngt.. men ja, JAG BJUDER PÅ DET
POSERS
Julia kör hårt
När vi kom hem hade lukas och kärleksparet redan somnat in :) NU är det söndag? USCH vad jobbigt! Lina åker på onsdag ju :( Alla stack upp till Larsson familjerna innan så jag och lina tänkte dra ner i downtown, käka gott, kolla en bio och mysa! Sen är det ju skola imorgon, usch och fy och bläääää hah!
Okej förlåt nu men min humor...
Är det bara jag som tycker att denna "masken" är sjukt kul???? hehehe! Ja jag fick mig ett gott skratt på Casa del reyes!
Nej måste komma igång nu! CYA LATER
MAYBE YOU SHOULD EAT MAKEUP SO YOU CAN TRY AND BE PRETTY ON THE INSIDE BITCH.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: