limbos

whasaaa

Kategori: Allmänt

heeeej på er!
så himla tråkigt men har inget kul att berätta för er. Igår var det dubbel pass, först total body challenge och 3km gång på morgonen sen gröt, plugg, lunch, bibblan och plugga mer, handla mat, träna (kondition), tomat soppa haha.
idag har vi haft två lektioner, snackat lite skit med ebba och pluggat i bibblan. Har också gjort min quiz idag plus en study model bra linnsan!!! Nu ska jag städa lite här på rummet sen blir det GYM! Fast kan inte köra styrka idag eftersom jag körde det igår...... tkr faktiskt det är roligast.
Btw kolla, vår "egna" pool har öppnat nu haha, dom har stylat m lite parasol ;) snyggt.....
Stor pool ^^
Det är faktiskt ganska varmt nu bara för jag sa att det inte var det sist haha. Men knasigt väder liksom, så där lurigt. Men ska bli bli bra till helgen, vilken lycka!!! :)
Imorgon ska vi dra till Lukas efter träning och ekonomi klassen och vara hos honom till lördag morgon sen hem igen för på lördag ska vi på green festival, låter som värsta weed festen för mig men det ska nog vara ngt ekologiskt? haha. Whatever t-pain kommer och lite sånt och vi brudar har bestämt oss för att grilla och köra på en dags fylla tillsammans!
PÖSSSSS SÅ LÄNGE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: