limbos

yolo

Kategori: Allmänt

- YOU ONLY LIVE ONCE
Körde ner och satte oss på TGIF i solen och åt goootttttttt
bakom mina solglasögon.......
Tryckte i mig en mumsig pasta rätt! Är inne i en jättejobbig period faktiskt! Denna jävla halsflussen gör att jag varken känner mig hungrig eller mätt typ haha! PLUS att jag kan inte träna, shiiiit mannen jag kommer bli fet!
Snurrade runt i det söta köpcentret, hittade ett par jättefina shorts, visar imorg. LINA shoppade 2 par jeans, KRYSS I TAKET!
Sen tog vi tag i våran plan och gick och köpte cupcakes, mmmmmmmmmhhmm
Gick och kollade Mirror Mirror, HAHA what a joke! Snövit var svinkass, alldeless för mesig och flickig, iaf för prinsen! Under hela bion satt vi och hånade skådespelarna och filmen, den får verkigen INGA solar.... Men kul hade vi!
Nu har jag laddat ner lite pretty little liars, ligger och tycker synd om mig själv. Min hals blir bara värre och värre! Har aldrig varit med om ngt rödare, mer svullet och som dessutom gör brutalt ONT! INGET hjälper! Seriöst jag kan inte ens skratta för då dör jag nästan!!!
Jag måste tugga magen 10 ggr mer än vanligt annars får jag inte ner det! Hoppas verkligen det släpper snart, jag står inte ut längre!!!!!!!
Pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: