limbos

yoyoyoyooo

Kategori: Allmänt

Som jag sa igår så började vi som sagt med att möta upp brudarna och käka thai mat, svingott!
och jag åt dumplings!!! jag älskar dom!
Sen kom vi ju till Fashion Valley och gick i lite butiker, hade sånna kort från VS så hade typ 50 dollar där inne. Sen kom Ebbas vänner från PB också och vi åt lite yoghurt innan vi satt klistrade framför the lucky one. Klockan 11 på kvällen började jag må lite bättre, herregud, trodde jag skulle dö där ett tag under dagen haha.
Okej the lucky one då, hmm ja den var bra MEN fan jag blev liksom inte kär i Zach... Och jag älskar ju att bli kär i filmer (skådespelarna) men han var tråkig. Knappt några skämt och så himla inte min typ haha. Oh min stora kärlek därimot Channing Tatum - I LOVE U! Blir kär i honom i varje film jag ser.
Ja idag har det inte hänt mycket kan jag säga. Amlan och jag powerwalka 7,7 km på morgonen
Sen har vi börjat med ngt nytt, HAVREGRYNS GRÖT jadååååå
Ser sådär gott ut men tror jag kan klara att käka det varje morgon hädan efter! Vi har faktiskt fått tummen ur röven och kört och tvättat bilen också!
11 dollar fattigre men en jäkligt ren bil, GÖTT!
Såhär kul är vi idag.. haha
Ska fixa lite plugg, tvätta lite och köra ett pass till på gymet. Denna söndagen suger riktigt mycket. Känner mig helt tom, ah orkar inte med mig själv idag. Behöver en häst just nu, fan vad kul det hade varit istället! Btw det är molnigt idag med, regnar nästan :( JAG VET jag ska lägga mig i badet ikväll och bara chilla, vilken bra idé linn! Men en helt underbar sak har också hänt idag, VAMPIRE DIARIES hade kommit ut :D underbart avsnitt!
Puss på er, ses snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: