limbos

hehe

Kategori: Allmänt

så här känner jag nu typ..
Fast är inte så farligt bakis, är nog mest trött! Jag kommer inte lämna mina mjukisar idag iallafall!!! :) SÅ LINA HÄR SER DU BYXORNA FRÅN VS
Juste ska kanske berätta lite om festen haha! Ähm ja, vi kom dit, var typ inget folk då, alla kom efter basket matchen typ. Det var väldigt mkt öl spel som beerpong och ngt annat haha. Man fick dricka en del där om man säger så! Jag och amelie tänkte bara hur tjocka vi blir av ölen haha! Ajja träffade massa sköna människor :) MEN SHIT! Folk kan ju inte klä sig... Killarna hade på mig mjukis byxor, svettiga t-shirts och ja.. INTE SNYGGA KLÄDER PJUUE! hahah
Amlan in action!!!
Nu ska jag och amelie döda oss med DONKEN höhö.. Vår första fettisdag denna veckan :) Sen kanske det blir lite chips och sala också ;) You never know hehe! Juste våra BUDDIES vill kolla super bowl såklart (deras gud) så vi ska till ett ställe och hänga m massor av nissar och kolla på den skiten :) Soo long nu ska jag till donken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: