limbos

hey buddies

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut.. Herregud!
igår stack vi ju ner till downtown, käkade sushi och kollade en bio! Det var väldigt mysigt :) Vi alla behövde nog det, Lukas gick på högvarv dock men det är ju ifs ganska underhållande.. Trodde helt seriöst att jag skulle somna på bion men jag klarade det. Filmen var sådär faktiskt.. Kommer inte ens ihåg vad den heter, killarna fick över mänskliga krafter och den ena killen spårade ur totalt?! Nej jag gillar fort.f bölar filmer med massa kärlek och familj inblandat haha, HOW TO LOSE A GUY IN 10 DAYS eller hur lollo å lina!!! SUSHIN VAR SVINGOD IAF
Vi började våran söndag såhär iaf:
Jaaa jag och amlan delade :) btw den var fylld m nutella och banan ;)
Sen gick vi bara och njöt på stranden, vi var i PB förresten, glömde nog säga det hehe..
Håller ni inte med? Lukas är sjukt fotogenisk.. Tog lite bilder idag.. ska skicka in till en argentur nu i veckan!
Helt sjukt, fast det inte var så varmt idag så gick man ändå och njöt. Det är så fint där.. Ajja, ska sova nu. Har fan lyckats bli förkyld med..... PUSS PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: