limbos

hola

Kategori: Allmänt

Eftersom jag inte kunnat göra ngt på hela söndagen och måndagen blev det en del plugg igår, men det gick fint! Mitt huvud hade lite svårt att hänga med bara hehe.. Och då menar jag mer än vanligt ;) Har haft en lektion och nu ska jag på min andra! Sen ska vi träffa våran grupp i HR (human resources) och skriva lite..
Förresten det är svinvarmt idag!!! Hade jeans och denna tröjan i morse men gud, fick byta till shorts och denna istället!
Riktigt skönt! Hoppas det är fint imorgon så man kan lägga sig vid POOLEN hehe, jag har saknat den!
Kolla, jag målade mina naglar igår med, sött va? Lite sådär pastell ljusrosa.
Svårt att få det fint på bild dock....
Usch imorgon måste jag vara frisk så jag kan träna igen! Time for class! Pusss så längeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: