limbos

I LOVE YOU GUYES

Kategori: Allmänt

Haha jag har ingen aning om vem dom är, smygfotade dom i pb.. Tycker iaf att dom var väldigt roliga och härliga som visade upp sina fina rumpor i usa brallor ;)
Ligger här och mår illa ( SKYLLD DIG SJÄLV)! Har bara ätit snusk idag hehe. Men ja, har ju inte ahft ngn snusk dag än så det var på tiden!
Till frukost:
TADA
Till lunch:
TADAA
Till kvällsmat:
TADAAA
Haha sjukt näringsrikt!
kolla vilket väder vi haf idag, så fint och mysigt!
Klockan slog 3.30 och det var dags för SUPER BOWL!!! Yeey sjukt kul (eller). Massa folk iallafall, alla hängde och grillade och chillade :)
Sista kvarten
Sen var det fest men jag och amlan gick hem eftersom vi är pluggisar! Har mitt första tal imorgon... Är sjukt nervös! Ajja det fixar sig väl. hoppas dom inte skrattar åt mig bara hehe..
Kolla vad dom har på 7eleven btw
FETT VA? :D
nu stämplar jag ut! ska sitta och prata m datorn, (talet) nattiiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: