limbos

instängd som i en bur!

Kategori: Allmänt

som bosse saxell brukar sjunga haha!
Igår alltså söndag var jag instängd HELA dagen, helt sick! Satte inte min fot utanför lägenheten?? Hahah, vi skrev tal, outline och powerpoint.. KUL! Så här såg min dag ut i bilder:
mm knappt deprimerande..
Ajja vi höll iallafall talet idag, det gick nog helt okey tror jag.. Vi får väl se vad han säger :) Sjukt kallt idag PLUS att det regnar.. brrrrr.. Så här bra mådde jag imorse haha! Sjukt nervös!
50 minuter senare..
Gjorde iallafall klart en Abstract idag som vi skulle lämna in på lektionen men så när vi kom dit var den inställd, WIHOW! Haha så då kom vi på att vi hinner TRÄNA bannemig! Har ju inte tränat på 1,5 vecka.. ooooops! Ajja köra stenhård Total Body Challenge nu och sen KANSKE Zumba baby!
PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: