limbos

life's a bitch sometimes

Kategori: Allmänt

som idag.. verkligen!
Igår kom Emelie hit på lite taco kväll, sen skulle vi mysa lite m film och sånt! Men så ringde killarna och undrade om vi inte ville komma över och spela lite drink spel och dricka lite osv, inte fest utan bara chill dricka.. Bara några drinkar tänkte vi, bara chill.. men så blev det såklart inte!!! Ajja kul hade vi iaf, inte lika kul idag dock...
SVIN GOTT!
haha söt bild..
Så vi tog Emelies bubbla till sterling lägenheterna men hon ville tyvärr inte med in, hon kände sig lite krasslig..
SNYGG B-RUD!
Sen blev det lite suddigt hehe...
Nu ska jag försöka ta en PN och sen måste jag in i dushen och göra mig ordning! Ikväll ska vi till PB och träffa massa tjejer och äta ost och dricka vin, haha känns vuxet! Är rätt sliten dock.. Tror jag sov 3 h inatt hmm.... Tur vi har långa helger så man hinner sova ut ordentligt med!
Måste visa detta haha! Kollade min mobil, jag tror jag hade lite tråkigt medans amelie var på toa... NORMAL TJEJ! Man ser hur der går mer och mer utför step by step haha
okej klassisk pose-bild
naae där lyckdes jag inte riktigt haha
Okej kör på den klassiska pussmun bilden istället då
hmm
Börjar bli lite aggresiv mot kameran..
WTF?!
HAHA
AAAH WWWWTTTTFFFFFF haha spårar!
Nej PUSSSSS! ska försöka fota mkt ikv med va, (fast är faktiskt amlan som är duktig på att fota och be folk fota ;)) TACK BABE! PUSSSSSS

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha, söt till slutet!!

    2012-02-25 | 09:14:09
  • Olivia säger:

    Nämen linneglans på tacobilden!!

    2012-02-25 | 17:29:39

Kommentera inlägget här: