limbos

oooops

Kategori: Allmänt

Hade helt glömt att vi hade
TICKETS TO THE GAME MAN! Haha, bara på med våra SDSU tröjor sen mötte vi upp Chase och Ryan innan matchen!
Gud vad stort där var! Vår skolas egna arena, FETT!
GO AZTECS (vi är dom vita på planen)
Cheerleaders baby! (LITE viga dom var ist.. kunde ju nästan slå knut på sig själva)
Såhär gjorde man när vi hade staffkast??
Små barn som spelade i pausen. Där var en brud som var svingrym haha!
Försökte ladda upp en film men gick inte...
Efter en väldigt seg början där vi låg under hela tiden nästan så hittade vi GLÖDEN! Jadå, ELD VAR DET! haha, nej men mådde dåligt första "halv leken" också, riktigt snurrig och varm i planeten haha men sen blev jag så taggad på matchen så sket i hur jag mådde! Var riktigt roligt i slutet ju :)
Jag och Amelie kunde inte låta bli att köpa lite cupcakes när vi skulle hem..
Synd att dom smakade skit bara haha! Dom gav mig bara ont i magen och illamående, borde jag ifs fattat innan..
Nej dags att dejta kudden ett tag, sen ska jag bara ha en lektion imorogn och sen är det banne mig HELG, hur kan tiden gå så fort???
NATTI! Massa hjärtan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: