limbos

plugg och shopping

Kategori: Allmänt

jepp, så kan man nog beskriva våran dag.. Vi har först haft klass, sen pluggat communication sen haft en klass till och sen pluggat ekonomi. När klockan var halv 6 så sa vi att vi faktiskt förtjänade lite shopping!!
Vi åkte till UTC och jag skulle visa amelie så fint där är (för det är det) MEN tror ni inte att självaste-an bygger om!!! Så det såg inte alls så fint ut :( Ajja affärerna är bra iaf! Vi shoppade bara på VS och Abercrombie
Nu ligger jag helt utslagen i sängen i mina nya mjukisar från VS! Ska ta och somna in och sedan bli väckt av min underbara telefon... SEN ÄR DET HELG? WTF?? Kändes som det var söndag igår ju? Har bara en klass imorgon sen ska man njuta och såklart plugga, bara för skojsskull liksom.... GODNATT på er, Jag saknar er allihopa!
Xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: