limbos

red bull, sol och ekonomi

Kategori: Allmänt

Hallåja!
Drar ett djupt andetag innan jag slänger mig in i nästa bok, YEY! Nej men är faktiskt sjukt glad, jag och amelie har fått alla rätt på våra tre läxförhör i ekonomin och det är 18 frågor plus 15 plus 35, Ändå bra? :D Har vi bara 2 kapitell till nästa tisdag jaaaaaaaaa!
Vi började med att gå upp vid 9 och drog till gymet. Där var FULLT?! på total body challenge.. skit också! Ajja jag körde intervaller på cyklen i en halvrtimme först och sen en halvtimme styrka på ben och mage. Hade ont i benen i 2h efter, skönt!!!
Och eftersom vi lever i ett underbart land där solen SKINER så drog vi till våran älskade pool! Jag måste bo i ett varmt land i framtiden, jag mår så bra av värmen och solen!
Vi var nästan helt själva när vi kom dit först. Men sen kom alla simmare, polo water sports och andra nissar!
Camel toe?! Hahaha!
Nu ska vi snart dra och storhandla!!! Så himla kul, elleeer!
Förresten glömde nästan.. Som alla vet har jag ganska så svårt för att koncentrera mig och göra det jag ska göra hehe. Men nu har mitt problem blivit ngt helt annat. JAG SOMNAR?? När jag kommer in på lektionen så efter ca 15 min börjar jag nicka och nästan somna?? Helt sjukt, jag trillar nästan ihop? Det kvittar om det är på morgonen el kvällen, om jag tränat eller ätit innan.. Får inte ihop det.. Så min enda lösning har blivit red bull? SUGARFREE OF COURSE! men det är ju inte så bra att dricka? hahah
På en skala 1-10, hur sugen blir man på att gå och lägga sig när ens sällskap är det här:
Nästan så jag kräks.. OCH DET ÄR FAN VARJE KVÄLL! usch vad mycket läxor det är, och det värsta är att det är så sjukt mycket text att mata sig igenom.. Tur det är det enda jag kan klaga på iaf! Fast ikväll ska jag faktiskt kolla gossip girl ;)
Soo long!

Kommentarer

  • Kylle säger:

    Hej Linn! Först vill jag tacka för din fina blogg. Verkligen kul att följa och flitig är du!!!Och grattis till era fina resultat på ekonomiläxorna!!

    Men nu kommer seriösa skolsköterskan med ett inlägg eftersom du är undrande till din trööötthet...

    Kan det möjligen vara för lite sömn????Du vet, när kroppen går på högvarv o sen plötsligt får en lugn stund, typ sitta still på lektion, så somnar man!!!

    Ha, ha!! Njut o ha kul i värmen! Stor kram från Kylle

    2012-02-01 | 12:13:42

Kommentera inlägget här: