limbos

söndag??

Kategori: Allmänt

Det kändes verkligen som söndag idag? haha! Amlan och Emelie höll med mig. Antagligen för vi redan har hunnit göra så mkt denna helgen typ!
Soooova uuuut - HIMELSKT SKÖNT! Som jag njöt i morse, kl 11 gick jag upp :D Resten av dagen har jag och amelie spederat framför datorn, i boken och i artiklar.. Vi ska ha tal på måndag så vi jobbar för fulla muggar!
Klockan 6 på kvällen avslutade vi pluggandet och drog och träffa Emelie i downtown (min kärlek dvs), i love u downtown!
HOT CHICK!
Sen gick vi till min och Amelies andra kärlek..
HERREGUD!!! vad jag ser sliten ut.. haha, vilken tur att vi bara tog det lugnt ikväll, hade gått sönder annars..
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DEN?!
DEN ÄR SLUT!!! hehehehe
BIG CITY LIFE!
Haha sa till killen att han va i vägen, ville fota bilen ;)
Dags att nanna, är helt slut?! Imorgon är det massa plugg igen, wihow!
PUSssSAaRRRR *fniZz*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: