limbos

sun is shining

Kategori: Allmänt

och jag njuuuter
Kan dock inte bestämma mig för om jag gillade den i insatgram ist?? Vad tkr ni?
(instagram)
Jag invigde min nya bikini idag iaf, det har varit super varmt och skönt! Jag och amlan har stekt ;) Vi började ju nästan tappa färg efter att inte solat på nästan 2 veckor... aaah!
Amlan i hennes nya vita bikini, mjaaaau!
Vår lektion var ganska chill, han gick igenom provet lite och sen dom två kapitlena vi redan haft läxa på.. Nu ska jag betala räkningar :'( haha! Sen hoppa in i duschen, är rätt snuskig i håret och oljig på kroppen efter poolen hehe...
Hade på mig mina söta shorts idag btw!
Haha såg nyss, gör jag en clara på denna bilden m näsborrarna? hahaha, ser ut som jag spänner ut dom lite??
GTG (GOT TO GO), PUSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: