limbos

tisdag ärlikamed ledig!

Kategori: Allmänt

Helt underbart att vara ledig!
Total body challenge var sååå jobbigt, jag och amelie var helt döda efter passet! Men skönt när man tar ut sig ;) När vi kom hem så fick vi käka lite frulle sen var jag så trött att jag bara duschade snabbt sen slängde jag mig i sängen och somnade haha! Hade inte sovit så mkt från sönd-måndag så var helt död..
Amelie kom och väckte mig så lagade vi lunch vid halv3-3.. Vi kände för att prova ngt nytt så det blev... MAKARONER MED KÖTTBULLAR, SURPRISE!!!
Sen ville amelie köra och shoppa så vi tog fina audin till Fashion Valley! Amlan fick lite shoppat och jag hittade ett par byxor för 19 dollar,
vad tycker ni? Dom är inte lika knalliga i färgen som på bilden men ja, fick väldigt mkt beröm i omklädningsrummen haha! Plus att jag ser bara rosa, gröna, blå och gula byxor överallt! Nu ska jag våga lite för engångsskull..
NÄMEN?? Fläskfilé och sallad? Vad har nu hänt?
Jodå minsann, vi är nyttiga :) plus att det blev super gott! Sen fick man därimot möta den så kallade "döden"
Fyfan, ursäkta men ja. Något jag vet är att ekonomi ska jag inte plugga i framtiden iallafall! Vi klickar inte, som amelie säger att jag måste ha ngn som förklara för mig för att förstå, när jag läser förstår jag bara hälften liksom.. Fan! (igen förlåt).. Men bara att bita i det sura äpplet!
GOD NATT PÅ ER, släng puss!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: