limbos

tisdag och onsdag

Kategori: Allmänt

har gått väldigt fort!
I tisdags körde vi Total body challege på morgonen,
Ignorera mitt aniskte tack :)
Sen körde jad till Gunnel och Diter och åt lunch. Hade lite saker att lämna tillbaka som vi lånat! Sen fick man köra hem och sätta igång med ekonomi läxan där jag fick 90% på första försöket!  Kollade sen på film och åt frukt på kvällen :)
Så det var en ganska tråkig dag.. Idag har vi hittat på lite mer! Amelie fixade sitt tal Galant!! Så himla bra :D
Sjukt snygg och glad tjej ;)
Sen kom Jacob Hersvall och Fredrik Christiansson ner och kollade in skolan med 3 brudar. Dom bor i LA och pluggar i Santa Monica, men tyckte att San Diego var väldigt mkt finare ;)
Vi gick på vår sista klass och sen tog jag en PN, körde till Down Town vid 6 tiden och skulle möta upp nissarna för att käka en middag :)
JAG ÄLSKAR DOWN TOWN!
Det blev en saftig stek på
MUMMA! Det var verkligen super gott!
Sjukt glada!
Sen gick vi lite i mallen som ligger precis i Down Town, där är lite rörigt men väldigt mysigt. Blir så glad när jag kommer ihåg det från när jag varit där innan med mamma och pappa, börjar kunna placera saker ;) Jag och amelie bestämde oss för att vi måste åka dit igen (hade bara 30 min på oss innan de stängde)..
Jag och amlan kom också överrens om att vi lätt hade kunnat gå runt i down town och bara myst en hel kväll, där är så mysigt!
Kolla pappa, har vi inte varit här inne och kollat? Det låg på 5th ave? Var stängt så kunde inte gå in..
Nu ska jag sova, en lektion fån halv 10 till kvart i 11 imorgon och sen är det HELG, LOVE IT!!!! Nighty <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: