limbos

Tjosan

Kategori: Allmänt

i trosan! höhö

Hade ni en fin och mysig alla hjärtans dag? Det hade jag iallafall! OCH JAG ÖNSKAR ALLA MINA FINA EN UNDERBAR ALLA HJÄRTANSDAG <3 plus tusen pussar!
Haha ja jag tränade först ett pass på morgonen (total body challenge) emlie var också där och svettades som en gris! haha sen blev det PLUGG, IKEA (lunch plus lite behövlig handling)
Nytt påslakan så jag kan tvätta det andra, helt okej va?
Sen körde jag faktiskt ett ZUMBA pass på kvällen. Amelie ville inte hänga på men jag gick dit själv :) Detta var det sjukaste jag varit med om!!! En gubbe på 55-60 + kom in och jag trodde att dom skämta, jag menar zumba, då ska man vicka på höfterna och sånt hehe.. Men jävlar vad vi körde! Jag log/skrattade exakt hela tiden! Den var så sjukt kul, mina enderfiner SPRUDLADE!!! haha. Nej men han hade rolig musik och liksom dans till musiken, var det modern pop musik så körde han lite modernare dans, var det arabisk musik så körde vi lite arab insperared dans haha, och alla tjejer bara skakade loss! Var fan i chock haha! Plus hade en svinbra latina framför mig som jag kollade på ;)
Och sen gjorde vi en romantisk middag för två :')
Kyckling, scrambeld egg och grönsaker!
Våran Valentines mys blev FROZEN YOUGHURT!
Fan things to do, places to go, i got to ruuuuuuuun! PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: