limbos

mys kväll!

Kategori: Allmänt

Vilket bra humör jag är på ikväll!
Jag och Amlan trände på ordentligt på gymet, var inte det tuffaste passet idag tyvärr.. och Zumban var inställd :( Men kanske bra med en "mjuk start" för mig.. Kände verkligen hur bra jag mår av att träna både i kroppen och i knoppen ;) Sen hade vi inget att äta här hemma nästan så vi åkte och käkade lite mat.
Kolla, Amelie ser nästan blond ut på denna bilden?
Vi var på riktigt "tjej-snack-humör" ikväll så satt kvar hur länge som helst! Riktigt mysigt att bara sitta och prata med varandra och berätta roliga saker som vi faktiskt inte vet om varandra :)
När vi fått i oss lite käk och snackat klart så skulle vi handla "riktig" mat, hade hört av viss att food 4 less skulle vara billigt och bra så vi åkte dit..
Tänk er massa frukt och grönsaker, köttfärs och fläskfilé och sedan massa annat vanligt (pålägg, pasta, smör osv). Gissa hur mkt allt detta kostade?? 548!!! kr! SJUKT BILLIGT! Här har vi frukost, lunch och middag för hela veckan för 2 pers.. Riktigt bra! När man handlar på Ralfs eller Vans så kostar det mist det dubbla typ?? Vi blev iaf jätte glada!
Sen träffade vi på Prevulige (eller hur hans namn stavas) och han tvingade oss att laga mat till honom och patrick i veckan eftersom vi skrytit så om våran köttfärs ;) Upp till bevis!
Och en riktigt sjuk sak jag måste berätta hehe.. När vi går runt där och handlar och kollar runt så är där två kineser och en annan kille som verkar lite märkliga.. Tillslut så börjar dom prata m Amlan när jag går bort och sen var det helt omöjligt att bli av med dom haha! Dom ville ta foton, bjuda på middagar och fixa nr och fixa facebook.. LITE intensiva haha... Där går vi lite halv snuskiga efter träningen, utan smink och fjantar oss.. Höll på att dö! Men så kul att man träffar sånna knäppisar med hehe, jag och amlan står ju och garvar medans vi pratar! SÅ LÄNGE VI HAR ROLIGT!!!
Ännu en rolig sak är att GOSSIP GIRL har kommit ut så nu ska jag se på det! :D Hoppas bara inte Blair och dan fortsätter.. Imorgon är det Total Body Challenge for sure!
OVER AND OUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: