limbos

läskig granne och saknad..

Kategori: Allmänt

Mår lite dåligt ikväll.. Eller har mått dåligt hela dagen nästan. En jobbig illamående känsla, till och med när jag gymmade? Ajja hoppas den har gått över till imorgon. Vi har mest njutit idag! Jag sovUT, gud vad skönt det var! Halv 11 gick jag upp ur sängen hehe.. Sen raka vägen till poolen, oj vilken jobbig dag ;) Idag var det så varmt så jag låg och flöt runt i poolen för att inte brinna upp!
Sen har vi tränat, käkat lunch och faktiskt stor städat?! Ohyes, här glänser toalett och kök som bara den!!
Sen åkte vi till Mission Valley och åt på vårat favvo sushi ställe, sweeeeeeet <3 Sen skulle vi egentligen träffat Daniel och Chis men mår så satans illa och blev så sent så vi kollade en film ist, The devils double.. INTE min typ av film.. Hjälpte inte mitt illamående direkt om man säger så! Sjuka människor!
Ajja nu ligger jag här och kollar igenom bilder.. Visst är det så att man saknar alla där hemma men THANK GOD för whatsapp, viber, mobil över huvudtaget, skype - internet - jag kan ju prata med mina finingar varje dag om jag vill :D Men en sak som jag ligger och lipar för är hur mkt jag saknar mina djur...min lilla gris... Hästen, usch ja!
MIN DORIS! Kan någon snälla sätta henne på ett plan till mig innan jag går bannanas!!!
Gigolo är HJÄARTLIGTvälkommen han med!
Fan vad jobbigt det är att leva utan mina glädjespridare..
Jag trivs väldigt bra här, inget snack om saken MEN min granne är faktiskt lite konstig.. Hon sjunger mitt i natten?? Som just nu när klockan är 01.05 hör jag hur hon sitter och sjuger för sig själv? Uptown girl sjunger hon nu haha! Ibland låter det som hon slår volter eller ngt där uppe, jag blir ju livrädd... När vi ändå är igång, jag och amelie hörde ngt sjukt duns i våran lägenhet för ca 45 minuter sen.. Ingen vågar kolla vad det var som ramlade... jag tror det var lampan men varför skulle den ramla liksom??! Usch nu mår jag ännumer illa.. Ska kolla vampire diaries och drömma mig in i den världen istället, Stefen is my man, for sure! GODNATTPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: