limbos

uuuuh

Kategori: Allmänt

Just nu har jag sjuk hemlängtan! Vill bara vara i min säng med min lilla knorr Doris, vill att mamma ska komma hem med chokladbeskvier (om det nu stavas så)..
Igår var nog sämsta dagen på länge. Hade feber plus förkyld, fick köra till verkstaden och sitta där och frysa i ca 2h.. För att han skulle byta oljefilter? ajja.. Har nog sovit typ 13h inatt, vaknar lite i omgångar men somnade om hela tiden så det var ju skönt. Har nog ingen feber idag, väldigt lite isf! Så känner mig lite bättre :) Måste göra mina ekonomi läxor, åka och handla mat och sånna "roliga" saker..
Inte så roligt inlägg haha, förlåt men så är det ibland..
LOUISE, vafan, har du sett? Inte blair och dan? nu blir jag fan besviken!
Usch och fy! Jag vill att det ska va Chuck!
nej får väl ta tag i mig och städa bort allt snor papper och alla vatten flaskor!
Saknar er så mycket just nu :( PUSSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: