limbos

vin&ost och massa ångest..

Kategori: Allmänt

ja jag är lite tjurig ikväll, och irriterad på mig själv.. Eftersom Lukas ringde och sabbade min PN (tack lukas :)) så har jag inte hunnit sova ngt idag så är för det första sjukt trött.. Jag gick in och kollade resultat på mitt ekonomi prov och det gick helt åt pipsvängen.. ÅNGEST! Usch vad arg jag är på mig själv, måste verkligen gå igenom och förstå, plugga ännu mer. Blir så himla stressad när man tror att det gått helt ok så gick det knappt ok liksom.. Amelie måste jag HYLLA och ge diplom därimot!!! Hon fick ALLA rätt :D Så himla bra jobbat!!! Vilket såklart gör mig ännu mer stressad aaah.. Sen skulle vi iaf köra till PB och träffa Emelie och alla brudar, tror ni inte en NY lampa börjar lysa i bilen.. Gul visserligen men om motorn.. ÅNGEST! Jag kräks, det gör mig så himla stressad att känna att där är ngt nytt hela tiden och att så himla mycket pengar går för reperationer och mög, FAN rent ut sagt!!!
Iallafall när vi kom till lägenheten var där ca 8st, alla var jättetrevliga och så, sen kommer det typ 20 pers till (kanske var 25 där, vet inte riktigt men väldigt många iaf). Och vi sätter igång och minglar och snackar och käkar, lagom kväll faktiskt :)
Hade på mig min tunika från HM och skor från zara, rätt enkelt men ändå lite uppklätt.. Vissa hade ju klänning och andra sneakers och ngn tröja typ..
ALLA var svenska.. Bara svenska tjejer hela högen haha och alla äldre än oss! Vi hade ju bara Emelie som vi prec lärt känna och sen träffat en tjej innan av de andra 1000 tjejerna som var där så kändes lite knasigt hehe.. Blir att man får berätta samma sak ca 10 ggr och fråga samma sak 10 ggr för att ha ngt att snacka om? Vem bryr sig egentligen om vad jag pluggar liksom? haha. Blir lite jobbiga situationer som vissa kände man ju bara att dom inte uppskattade att man var där, herregud. Har glömt hur otrevliga svenska tjejer också kan vara och hur man kan stirra och beté sig.. Men det var ifs 2 av 25 som var så, bitches!! usch, nu kommer min sista ÅNGEST hehe, ställde mig på hennes våg.. Har gått upp ett kilo sen SB tror jag, ifs pendlade jag med 1-2 kilo där hemma med men vafan, dags att börja ta tag i mig och sluta slaska snusk mat innan det blir jobbigt hehe!
Vill också skriva det att fan vad man känner sig lyckligt lottad med så fina vänner man har där hemma! Det är så skönt att verkligen ha er, det finns inga bättre än er!
Helt slut tjej! Nej sängen SKRIKER efter mig helt seriöst! Imorgon ska jag sova ut, fixa vårt tal, kanske skriva abstract och sen bara ta det lugnt på kvällen, skööööönt!
NIGHTY <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: