limbos

weekend

Kategori: Allmänt

has been very calm.. Almost too calm! Har precis listat ut att 3 utan våra "umgängen" har varit i vegas och ett annat ngn annan stans.. Alla bara far överallt, och är 21 medans vi 19 år ligger hemma haha! Nej men vi har umgåts mycket med Emelie, denna gången på Fashion Valley
Mamma... Pappa... PLEASE :)
Nej men tog inga bilder faktiskt, men lägger upp vad jag shoppat iaf. Den första från Mexio (jag kallar det så) och den andra från fashion valley!
Men jag ska sluta nu! Jag måste sluta! Fast mina föräldrar säger att det är bättre jag lägger pengar på sånt än på massa sprit ;) Sen har mina skor anlänt, eftersom mina hilfiger inte mår så bra längre hehe..
TADA!
JUSTE, vi har lagat våran FÖRSTA rätt med Potatis, wihow! Det blev faktiskt riktigt gott också :)
Kolla pappi! Denna står bredvid våran bil, svincool!
Riktig college bil hehe ;) Nej nu ska jag ta tag i mig och GYMMA,
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: