limbos

whats up

Kategori: Allmänt

Ännu en underbar dag, I'm *ucking HIGH ON LIFE!
Ekonomi klassen gick fort, sen la jag mig vid poolen och läste Organizational Behavior, ganska intressant och inte så svårt faktiskt! Helt tomt när jag kom dit..
Sen kom amlan också och vi började posa för att göra er avundsjuka där hemma ;) Våra nya buddies Daniel och Chris kom också, så låg och snackade m dom ett par timmar..
Sen tog vi tag i våra liv och körde stenhård träning! Sprang 5 km igen och körde 30-45 min styrka efter, jadå! Sen var vi lite hungriga så vi lagade Carbonara för 10 pers typ haha
Som vanligt blev den perfekt eftersom vi är mäster kockar nowdays! Ska visa lite vad amlan handlade igår, det blev en mjukis dress från abercrombie och lite tröjor, en kofta och ett superfint linne :)
Förresten kolla så nyttig lunch jag gjorde idag mamma, ägg m grönsaker och kyckling filé :)
Efter maten gjorde vi ett till "prov" läxa (räknas till betyget) där i fick 100%!! AWESOME! Amelie är grym på den klassen måste jag säga :) Nu ska jag se på en film, natti!
Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: