limbos

äntligen

Kategori: Allmänt

äntligen, äntligen ÄNTLIGEN har jag landat i min säng!!!!! Ja, jag har en hel del att berätta om man säger så..
Måste berätta en TOPPEN NYHET! Jag och Amelie har kommit in på alla klasser jag vill ha och allt seriöst börjar imorgon, WIHOW! Berättar schemat imorgon :D :D
Okej så i fredags när Lukas skulle komma ner här så gick vi först ärenden till banken, t-mobile och lite sånt.. Vid 1 halv 2 ringer Lukas och säger att han ska på fedefest i Santa Barbra (SB) istället och dissar oss (snäll kusin), samtidigt smsar Charlie om vi inte vill komma upp över helgen och gå på spelning m Stevie Aoiki på kvällen och sen hitta på ngt kul på lördagen.. Vi hörde m tjejerna här i SD men dom verkade helt döda, Charlie sa att vi hade 5 min på oss att bestämma oss eftersom de var tvugna att köpa biljetter så vi slutade tänka och sa att vi kom!!! GOGOGO! Vi smartasses sätter oss i bilen och börjar köra mot SB... kul trafik en fredags kväll... eller!!! Det tar ca 3,5 - 4 h att köra dit i normal trafik men eftersom vi kom mitt i kaosen så tog det oss 5,5h!!! Vi körde i ca 20-30 km i ca 1 h, haha! Lagom stressade.. Ajja vi kom fram iallafall, vi åkte hem till Oscar och hann dricka vars två drinkar sen var det in i taxin och mot the party!
Sjukt svettigt och väldigt mycket "gräs" i luften eller lokalen, smockat med kineser, sjuktligt lätt klädda tjejer eller ja knappt klädda om jag får säga det själv, visste inte att man gick ut i bh och trosor bara men det är visst helt normalt haha! Vi hade riktigt roligt iaf! Tyvärr kan ju jag och amlan inte dricka ute så det var väl det enda jag kan klaga på ;)
svettlana haha
Josh gick all in och tog av tröjan som alla andra killar hehe
Hade på mig linas fina klänning och svettade ner muhahaha
Efter spelningen drog vi och efterfestade hos charlie med hans roomies och med YVONNE! Sen dog vi haha..
Såhär såg det ut dagen efter...
Ja han är lite smått handikappad
GOTT
Killarna visade stan, stranden och lite sånt. Det är en väldigt vacker stad men faktiskt mycket mindre än vad jag trodde..
Fick även en rund vandring på deras skola SBCC! Den var också mycket mindre, inte lika cool som vår ;) Men läget skolan har är oslagbart, fantastisk utsikt..
Efter lite promenad, powernaps och häng fick vi fart och duschade för att gå ut och käka i stan.
Riktigt äcklig bild på mig men det bjuder jag på..
Sen kom vi hem igen och drack lite drinkar.. Vi gjorde något sjukt sen.. Detta skulle egentligen inte alla mammor och pappor få reda på men eftersom min underbara kusin OLIVIA LARSSON är lite smått förstånds handikappad och inte den skarpaste kniven i lådan så står hon och berättar för hela tennis stadion inklusive min mamma att Amelie hade smsat att vi varit på ....... hehe stripp klubb! OMG! Så nu vet ni det haha!
Vi kommer ju som sagt inte in någonstans men vi kom på att på stripp klubben är det 18 års gräns så vi stack dit haha! Sjukt kul faktiskt, har ju aldrig varit på en sådan slags klubb innan så det var intressant.. ;) Mer detaljer tar vi över skype och telefon LOLLO LINA höhö! Vi överlevde, ingen har ngn sjukdom (vad jag vet iaf ;)) Fick ett kul mail av mamma - "Hörde att ni varit på stripp klubb.............. Inte OK!!!!!! Ni kan få alla möjliga kontstiga sjukdommar bara ni sticker in näsan innanför dörrarna...... Hoppas ni blev avskräckta. Det är synd om  de stackars tjejerna som håller på med sånt nedlåtande. Ja Ja nog med morderliga förmaningar!!" HAHA om jag skrattade! Och jag HAR bildbevis för er som tror att jag ljuge rmen dom bilderna lägger jag inte upp..
Glömde nästan säga TACK OLIVIA för att du är så fin och för att du finns, we love you!
Idag har vi inte mått hallon hehe, har mest kollat fotboll hos oscar och hängt. Gick en runda längs stranden och ut på piren och mös i solen :)
Sen var det bara att köra och tanka, handla redbull och sätta sig i bilen och gasa hem. Vilken skillnad, hemfärden tog 3,5h haha.. Vi körde med Lukas och stannade i Newport beach och åt köttbullar på IKEA och handlade lite saker som vi behövde. Vi var innanför dörrarna här kl 10 och nu är det verkligen läggdags. Är helt slut, finns inga ord. Min kropp skakar utan att överdriva. Imorgon börjar vi kl 10,00, är faktiskt lite nervös hihi.. Hoppas ni hade en lika kul helg i Ystad muhaha!
Xoxo

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Peace love and understanding! Love u <3

    2012-01-23 | 19:21:52
  • Cecilia säger:

    HAHA! Vad gjorde ni på strippklubb egentligen? :D

    2012-01-24 | 09:11:18
  • limbo_bimbo säger:

    Haha jadu, vi satt där och kollade. Sjukt intresserade hahaha! Man fick knappt kontakt m mig och amelie ;) Nej men det var en lite rolig sak eftersom vi bara kom ut där! Men lätt värt det, haha

    2012-01-24 | 10:10:40

Kommentera inlägget här: