limbos

god kväll

Kategori: Allmänt

Såja då var gymet avklarat! Helt smockat m människor.. Där fanns inte en enda konditions maskin ledig?!! Jag fick ta en cykel, cyklade 30 min i intervaller sen körde jag maskiner m ben och rumpa, lite mage på det och sen när dom flesta hade tränat klart avslutade jag med 30 min på crosstramp..

Hade på mitt nya linne, shorts och skor!
Ser inte ut som så mkt folk men det är verkligen brutalt mkt.. Och alla tjejer är så smala och duktiga, känner mig som ett rått sliskigt bacon medans dom är knaper stekta typ.. Sjukt slinka och smala! Fast då får man mer motovation ifs..
HAHA!! Såhär ser det ut när vi tankar.. Man måste trycka ner hela skiten och pressa hela tiden, annars kommer det inget?! Ser sjukt kul ut iaf. Och detta var förresten FÖRSTA gången Amelie tanka i hela sitt liv... Lär oss ngt nytt varje dag, inte sant amlan? ;)
SCHEMA FÖR IMORGON
  • upp och hoppa kl 07,00, träning 07,30-08,30
  • hem, duscha, äta osv
  • träffa rebecka
  • kolla om vi kommit in
  • köra till chase, kanske cox också...
  • hälsa på gunnel och diter
  • göra ngt kul??
Så måste krypa ner nu, är faktiskt ganska trött. Måste skicka lite mail bara....
Sweet dreams

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Du har blivit träninganarkoman, gööötttttt! Posssposs knappt avis..

    2012-01-20 | 22:56:51

Kommentera inlägget här: